Kolekcja Amber Vein autorstwa Macieja Zienia

Ceramika Tubądzin podsumowuje pierwsze półrocze 2019

Sześć miesięcy 2019 r. było czasem, który obfitował nie tylko w prezentacje nowości, ale też intensywne działania zagraniczne, współpracę z architektami i glazurnikami oraz prestiżowe wyróżnienia. Tubądzin angażował się także w działania lokalne.

Założyciel i właściciel Ceramiki Tubądzin, Andrzej Wodzyński komentuje działania firmy: Jestem dumny z tego w jakim tempie rozwija się nasza firma, na jak wielu polach działalności jest obecna. Z każdą podjętą przez nas inicjatywą przekonujemy się, że aby tworzyć produkt najwyższej jakości musimy nieustannie trzymać rękę na pulsie zarówno w kwestiach designu, technologii, trendów, jak i zmieniających się oczekiwań klientów na światowych rynkach. Nasza ciągła obecność na międzynarodowych imprezach, współpraca zarówno z wybitnymi projektantami czy architektami, jak i najlepszymi w Polsce glazurnikami, słuchanie i badanie opinii naszych klientów oraz nieustanne doskonalenie procesów technologicznych, pozwala nam budować zaufanie naszych odbiorców, a mnie daje pewność, że dostarczamy im produkt najlepszej możliwej jakości.

NOWE KOLEKCJE

Wraz z wejściem w drugie półrocze 2019 r. dobiegają końca prace nad 12 nowymi kolekcjami dla marki Tubądzin oraz 14 kolekcjami dla marki Domino, a więc przed firmą wiele nowych premier.

Tymczasem w pierwszej połowie roku Tubądzin zachęcał klientów do zwrócenia się w stronię natury, inspirował marmurem, eleganckimi kamieniami, materiałami Kolekcja nadgryzionymi zębem czasu, a także najmodniejszymi od kilku sezonów pastelami. Współpraca firmy z cenionym polskim projektantem, Maciejem Zieniem zaowocowała nowymi wielkoformatowymi kolekcjami.

Specchio Carrara odzwierciedla inspiracje artysty europejską tradycją kamieniarską i marmurem karraryjskim, Black Pulpis to kolekcja inspirowana głębią czarnego marmuru. Z kolei Amber Vein to nawiązanie do bursztynu, ukrytego dyskretnie w kamieniu.

Pastelowe inspiracje, tym razem kolorami Polski, towarzyszyły także projektantce światowego formatu, Dorocie Koziara, w pracy nad kolekcją Cielo e Terra dla Ceramiki Tubądzin. Do bardziej egzotycznych rejonów zabiera nas kolekcja Nictate, której dekoracyjna płytka przywołuje na myśl rozgrzane słońcem uliczki miast Bliskiego Wschodu. Egzotyczne są także rajskie ptaki w radosnej i kolorowej kolekcji Modern Pearl. Jednak i miłośnicy industrialnych wnętrz i chłodnych przestrzeni znajdą coś dla siebie w najnowszych kolekcjach.

Kolekcja Cielo e Terra Doroty Koziara
Kolekcja Cielo e Terra Doroty Koziara

NAGRODY

Pierwsza połowa 2019 r. to wiele wyróżnień dla Ceramiki Tubądzin. W sumie aż 7 Pereł Ceramiki EU zdobyły kolekcje Industrio marki MONOLITH oraz House of Tones i Unit Plus z linii 33×90 cm. Ponadto kolekcja Specchio Carrara autorstwa Macieja Zienia uhonorowana została Medalem Europejskim przez Business Center Club. Z kolei Kapituła Nagród Stowarzyszenia Polskiego Klubu Biznesu przyznała Grupie Tubądzin nagrodę Honorowego Ambasadora Polskiego Biznesu. A jej założyciel i właściciel Andrzej Wodzyński otrzymał Srebrny Medal Polskiego Komitetu Olimpijskiego za „zasługi dla polskiego ruchu olimpijskiego”.

DZIAŁANIA ZA GRANICĄ

Już w styczniu Ceramika Tubądzin pokazywała swoje nowości na 4 Design Days w Katowicach, by następnie zaprezentować je poza granicami naszego kraju oraz spotkać się z najlepszymi międzynarodowymi biurami architektonicznymi. Tubądzin Design Days, cykliczna impreza, dedykowana architektom i projektantom zawitała w marcu do stolicy Mołdawii – po edycjach na Słowacji, w Kazachstanie i na Ukrainie. Następnie przedstawiciele firmy wyruszyli do Miami, zaprezentować najnowsze kolekcje na targach Coverings 2019 na Florydzie. W Ameryce także, a konkretnie w Nowym Jorku (a wcześniej w Mediolanie) przebywali na branżowych targach laureaci Tubądzin Design Awards.

W kwietniu zaś Tubądzin Arena Design – pierwsza edycja międzynarodowych spotkań architektów, odbyła się podczas Targów Construma w Budapeszcie, gdzie Tubądzin prezentował swoją ofertę. Druga edycja imprezy zawitała do Lwowa w czerwcu i znalazła się w programie Międzynarodowego Festiwalu Architektury i Sztuki VEZHA. Z kolei zaledwie kilka tygodni temu firmowy salon Ceramiki Tubądzin otwarto w Kazachstanie.

DZIAŁANIA LOKALNE

Ceramika Tubądzin od lat angażuje się w działania lokalne, wspierając wartościowe inicjatywy artystyczne i sportowe w województwie łódzkim. W lipcu firma była jednym z głównych partnerów Pomarańczowego Dnia Sportu w Sieradzu, imprezy doskonale znanej polskim biegaczom. Miesiąc wcześniej świętowała zakończenie udanego sezonu wraz z Tubądzin Volley MOSiR Sieradz, którego jest sponsorem tytularnym i partnerem strategicznym. Z kolei dzięki inicjatywie Ceramiki Tubądzin, w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi odbył się finał niezwykłego konkursu dla studentów na projekt przejazdów bramowych w kamienicach przy ulicy Piotrkowskiej w Łodzi. Jednak lokalne działania firmy wyszły daleko poza województwo łódzkie. Przy okazji Targów Aranżacji Wnętrz Home Design w Jesionce (Podkarpackie) Tubądzin, wraz z kilkoma innymi firmami postanowił zjednoczyć działania, aby pomóc wyremontować łazienkę 85-letniej kobiecie oraz jej ciężko choremu synowi, którzy mieszkają w trudnych warunkach, w wiosce pod Łańcutem.

WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI

Tubądzin nie byłby liderem na rynku płytek ceramicznych, gdyby nie współpraca z tymi którzy z ceramiką mają do czynienia na co dzień – projektantami, glazurnikami i architektami. W czerwcu zakończyła się roczna edycja warsztatów „Cultura Animi – Trzeci Horyzont – TAcademy”, autorskiej propozycji skierowanej do architektów, do współtworzenia której Ceramika Tubądzin zaprosiła cenioną w Europie badaczkę trendów Zuzannę Skalską. Warsztaty były częścią Akademii Architekta Tubądzin, której celem jest dostarczenie architektom nie tylko inspiracji i wskazanie kompetencji przyszłości, ale też wyposażenie ich w umiejętności menedżerskie i umiejętności miękkie. Tubądzin spotkał się z architektami w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku.

Nie sposób wymienić wszystkich miast w których eksperci Grupy Tubądzin spotkali się z glazurnikami, by wspólnie przekonać się, że płyty w wielkim formacie są przyjaznym materiałem w pracy. Grupa Tubądzin jest liderem jeśli chodzi o technologię produkcji i ilość przeszkolonych fachowców w zakresie gresowych płyt wielkoformatowych. Do tej pory w prawie 250 szkoleniach wzięło udział blisko 5000 glazurników – w Polsce i za granicą.

Grupa Tubądzin należy do najlepiej rozpoznawalnych producentów płytek ceramicznych w Polsce. Od 35 lat wyznacza trendy wzornicze, wprowadza nowatorskie produkty i rozwiązania. W Polsce jest pionierem w produkcji płyt wielkoformatowych, sięgających rozmiarem aż 120 x 240 cm. Jej produkty, wytwarzane z najwyższej jakości surowców, znajdują zastosowanie w każdej przestrzeni, nie tylko łazienkowej. Najwyższej jakości płytki, do złudzenia przypominające drewno, marmur czy beton, produkowane w oparciu o najnowocześniejsze światowe technologie są znakiem rozpoznawczym Grupy Tubądzin. W roku 2018 firma sprzedawała swoje produkty do 40 krajów.

Tubądzin zaprasza do współpracy wybitnych twórców designu i kultury (wśród nich m.in. Maciej Zień, Dorota Koziara, Wojciech Siudmak), organizuje prestiżowe konkursy dla młodych projektantów i architektów – Tubądzin Design Awards oraz angażuje się w działania edukacyjne, społeczne i ekologiczne.

Tagi:
Poprzedni

Innowacyjność kluczem do sukcesu

Następny

Odmień swój prysznic

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *