Na stronie wnetrzadomow.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Echo Investment dwukrotnie nagrodzony na CIJ Residential Awards 2012

Klimt House, elegancki apartamentowiec należący do Echo Investment, zdobył dwie nagrody podczas pierwszej edycji CIJ Residential Awards. Gala odbyła się w warszawskim Hotelu Intercontinental, zbierając najprężniej działających deweloperów z tej części Europy.

Rodzimy inwestor otrzymał tytuł Best Print Advertisement oraz Best Interior Design.

CIJ Residential Awards przyznawane są deweloperom mieszkaniowym w Europie Centralnej i Wschodniej. Wśród ocenianych inwestycji znalazły się propozycje nie tylko z Polski, lecz również z Węgier, Rumunii, Czech oraz Słowacji. Wyboru w siedmiu kategoriach dokonało niezależne, międzynarodowe jury. Echo Investment zostało nominowane do sześciu tytułów m.in. Best Residential Developer, Best Luxury Muli Family Development, Best Affordable Multi Family Development za inwestycję Małe Naramowice Pod Klonami oraz Best Development Web Site za Dom Pod Słowikiem.

„Mieliśmy nadzieję na nagrodę we wszystkich sześciu kategoriach, w których byliśmy nominowani.

Obie nagrody, które dostaliśmy, za Najlepszą Reklamę jak i za Najlepsze Wnętrze, mają dla nas szczególne znaczenie. To nagrody za nietuzinkowość Klimt House i dotyczą tych elementów które wyróżniają naszą inwestycję spośród konkurencyjnych projektów dostępnych na rynku.” – mówi Piotr Laszkiewicz, Residential Projects Departament Director, Echo Investment S.A. Klimt House, nagrodzony dwoma tytułami apartamentowiec, jest zlokalizowany na warszawskim Starym Mokotowie. Charakteryzuje się niezwykłą elegancją, niestandardowymi materiałami oraz wyjątkową architekturą. Na szczególną uwagę zasługuje nie tylko doskonałe wykorzystanie przestrzeni. Godne zauważenia jest również wnętrze budynku, które zostało docenione podczas CIJ Residential Awards 2012, tytułem Best Interior Design. Wystrój wyrażony detalami, nawiązujący do twórczości Gustava Klimta, dorównuje dziełom austriackiego artysty.

Best Print Adverisement to nagroda, którą Echo Investment otrzymał za działania reklamowe.

Wpłynęły one znacząco na popularność projektu. Wybór był dokonany na podstawie różnych kryteriów w tym projektowanie, kreatywność, sukces, jakość percepcji publicznej, jak również dbałość o jego przesłania. Echo Investment za pomocą narzędzi marketingowych, w celnie trafiło do klientów aktywnych zawodowo zorientowanych w modzie, sztuce, kulturze. Inwestycję wybrały osoby ceniące zalety prestiżowej lokalizacji oraz komfortu bliskości do centrum miasta. „Będzie nam niezwykle miło, jeśli konkurencja będzie brała przykład z naszych osiągnięć, tak jak i my czerpiemy, to co najlepsze z konkurencji. Każda nagroda jest również motywacją do tego, aby wprowadzać w naszych projektach coraz lepsze standardy, tak, aby każdy następny był jeszcze lepszy od poprzedniego.” – mówi Piotr Laszkiewicz, Residential Projects Departament Director, Echo Investment S.A. Echo Investment istnieje na rynku nieruchomości od 1996 roku. Od tamtej pory na spółka utworzyła wiele interesujących inwestycji m.in. Melody Park, apartamentowiec Nad Wartą w Poznaniu, jak i również Regionalne Centra Handlowe Echo oraz Centrum Olimpijskie w Warszawie.

Echo Investment to wielokrotnie nagradzany deweloper. W swojej historii otrzymał m.in. tytuł Best Residential Development 2005 za inwestycję Mondrian House, trzy statuetki Murator Expo, z czego dwie w 2006 i 2008 roku, w kategorii Jakość Obsługi Klienta. Trzecia z nich została wręczona w roku 2006, w kategorii Rzetelność. Echo investment, za Wkład Spółki w Rozwój Rynku Polskiego otrzymało nagrodę Kryształowy Developer 2007, a rok później Kryształowy Developer 2008 w kategorii Rozwiązania Architektoniczne.

Informacje dostępne są pod adresem www.echo.com.pl

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *