Na stronie wnetrzadomow.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Arturo Flooring

Nowa marka na rynku designerskich posadzek żywicznych

Podłoga to podstawowy element każdego wnętrza – bardzo często determinuje cały jego wystrój. Producenci różnego rodzaju podłóg prześcigają się więc w propozycjach nowych wzorów i technologii. A co jeśli jedynym ograniczeniem byłaby… nasza wyobraźnia? Takie możliwości dają designerskie żywice debiutującej na polskim rynku marki Arturo Flooring.

Żywice na posadzki dotychczas wykorzystywane były głównie w halach przemysłowych. Sprawdzały się tam doskonale ze względu na swoje praktyczne właściwości: wysoką odporność na uderzenia, środki chemiczne, higieniczność czy łatwość do utrzymania w czystości.

Żywice epoksydowe i poliuretanowe mają jednak jeszcze kilka zalet, które sprawiają, że sprawdzają się one nie tylko na wielkich powierzchniach fabrycznych czy sportowych, ale także we wnętrzach komercyjnych (takich jak np. butiki, salony, biura) czy w naszych domach.

Po pierwsze nie mają widocznych połączeń, co nie tylko ułatwia ich sprzątanie, ale także tworzy niepowtarzalny efekt gładkiej powierzchni.

Po drugie można je bezpiecznie stosować na ogrzewaniu podłogowym, które z roku na rok staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem.

Po trzecie – i najważniejsze – pozwalają na stworzenie dowolnego wzoru na podłodze – jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia! Wystarczy spojrzeć na zdjęcia.

Marka Arturo Flooring należy do holenderskiej firmy Unipro, której właścicielem jest koncern UZIN UTZ AG. Arturo Flooring zastąpił znaną markę Qeshfloor. Producent posiada w swoim portfolio żywice, które sprawdzą się w każdej przestrzeni – od użytkowej po domowe wnętrza. W ofercie znajdują się także pozostałe elementy kompleksowego systemu (środki gruntujące, zaprawy, rozpuszczalniki, środki pielęgnujące), które pozwalają stworzyć nawet najbardziej oryginalną podłogę.

Arturo Flooring ściśle współpracuje z trendsetterami, dzięki czemu stale się rozwija i poszarza swoją ofertę o designerskie rozwiązania. Marka współpracuje m.in. z malarką i rzeźbiarką Biancą Leusink czy stylistką podłóg Jeanet Hönig.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: www.arturoflooring.com. Już wkrótce pojawi się także Polska wersja językowa.

Tagi:
Poprzedni

Złota Budowlana Marku Roku 2012 dla FAKRO

Następny

Lider Nowych Technologii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *