Sanplast SA. Konsumenckim Liderem Jakości

Marka Sanplast znalazła się w gronie najlepszych produktów w kategorii „Kabiny prysznicowe”. Producent zajął trzecie miejsce i tym samym odznaczony został brązowym godłem programu Konsumencki Lider Jakości 2012.

Konsumencki-Lider-Jakosci-2012-bronze Zdając sobie sprawę z tego, że każdy element jest ważny, firma Sanplast SA przywiązuje olbrzymią wagę nawet do najmniejszych detali. Dowodem uznania dla starań firmy jest zdobycie brązowego godła KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2012.

KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2012 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez Redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych, według konsumentów marek i firm, które są dostępne oraz funkcjonują na polskim rynku.

W ramach programu przeprowadzone zostały badania, które pozwoliły wyłonić liderów jakości. W każdej kategorii miejsce na podium znalazły trzy najczęściej wskazywane marki.

„Jest to kolejne wyróżnienie, potwierdzające doskonałą jakość naszych wyrobów. Posiada ono jednak dla nas szczególne znaczenie, ponieważ o jego przyznaniu zadecydowali sami konsumenci. Jednocześnie cieszy nas fakt, że znaleźliśmy się wśród trzech najbardziej rozpoznawalnych marek w kategorii kabin prysznicowych. Będziemy się starać, aby w przyszłości stanąć na najwyższym stopniu podium.” – podkreśla Małgorzata Hulisz specjalista ds. marketingu Sanplast SA.

Ankietowani cenią sobie produkty firmy Sanplast SA przede wszystkim za estetyczne wykonanie, dobrą jakość oraz szeroki wybór. Badanie to jednoznacznie pokazuje, że Sanplast SA jest dla konsumentów firmą godną zaufania, sprawdzoną i solidną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *