Wysoka jakość w nowej szacie graficznej

Marka ACRYL-PUTZ®, oferująca profesjonalne gładzie szpachlowe o szerokim zakresie zastosowań, zmienia swoją identyfikację wizualną. Odświeżony design marki cechuje nowoczesny minimalizm oraz przejrzystość komunikatów.

fot. Acryl-Putz_ST10_Start_FS20_Finisz Wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej Śnieżki zmieniają się należące do niej linie produktowe. Zmiana wyglądu ACRYL-PUTZ® to także naturalna konsekwencja tego, co w ostatnim okresie dzieje się w obrębie oferty produktów do przygotowywania i wygładzania podłoża należących do portfolio Śnieżki.

W ofercie marki pojawiły się nowoczesne produkty: wysokiej jakości grunty polimerowe, ACRYL-PUTZ®, Light, ACRYL-PUTZ® Renova oraz masy do przyklejania i spoinowania płyt gipsowo-kartonowych. Dziś ACRYL-PUTZ® to pełna gama gładzi, mas szpachlowych i gruntów, które umożliwiają szybkie i bardzo łatwe przygotowanie idealnie gładkich ścian i sufitów do malowania lub tapetowania.

Odświeżony wygląd marki ACRYL-PUTZ® odzwierciedla nowoczesność jej oferty. Twórcom nowego projektu przyświecało założenie – nowoczesne produkty ACRYL-PUTZ® wymagają nowoczesnego wyglądu. Szczególną uwagę zwrócono także na odpowiednią kompozycję poszczególnych komunikatów znajdujących się na opakowaniu – są one proste i czytelne, dzięki czemu w łatwy sposób można odczytać, do jakich prac przeznaczony jest produkt i jakie są jego najważniejsze zalety.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *