Kolekcje na miarę 2013 roku
Nowości przedstawione podczas Targów Budma 2013, które spotkały się z największym entuzjazmem klientów, znalazły się w regularnej ofercie producenta drzwi Invado.
Białe trendy
Metamorfozę przeszła niezwykle popularna kolekcja Bianco. Klasyczne skrzydła Bianco Royal zastąpione zostały wersją Bianco Nube z pięcioma poprzeczkami. Nową kolekcję wzbogaci przeszklenie Contrasto, stanowiące odważne połączenie bieli z czernią. W ofercie Invado pojawiły się również białe drzwi lakierowane – Atos i Portos, dotychczas dostępne wyłącznie w okleinie naturalnej (fornirowanej).
Nowości nie tylko absolutne
Od pierwszych dni sprzedaży dużym zainteresowaniem cieszy się nowa kolekcja Martina, bazująca na prostych, geometrycznych formach. Skrzydła Martina dostępne są w wersji pełnej lub z przeszkleniami, aż w 16 kolorach. Flagowe kolekcje Invado zostały uzupełnione o pojedyncze modele drzwi wewnętrznych: Plano Centura, Genua 4, Lido 6, Richelieu 3, Domino 15, Amber 15 oraz zewnętrznych: Securo 3, Securo 4, Securo 5. Drzwi łamane można zamówić już nie tylko w wersji pełnej, ale także przeszklonej. Zmiany nastąpiły w ofercie technicznej. Do drzwi Guradia, Ignis czy Egida można dokupić listwy ozdobne Completo.
Na tym jednak nie koniec
Kolejną nowością jest możliwość zamawiania ościeżnic bezprzylgowych w skrzydłach modułowych w okleinie sztucznej. W tym konkretnym przypadku ościeżnice łączone będą pod kątem 45 stopni. Invado wprowadziło także nowe kolory oklein CPL – coimbra ciemna i jasny kasztan oraz nową kategorię okleiny 3D w wybarwieniu dąb szlachetny. Nowości pojawiły się także wśród klamek. Do oferty zostały wprowadzone klamki Lotus, Quanta, Nesh oraz VIP.
Dobrych wiadomości cd.
Dzięki optymalizacji procesów produkcyjnych oraz dynamicznym zmianom na rynku stolarki drzwiowej udało się doprowadzić do znaczącej obniżki cen produktów Invado. “Ofertę na rok 2013 rozpoczynamy od promocji skrzydła modułowego Domino 3, które dostępne będzie w kwocie 319zł netto/392,37zł brutto dla klienta indywidualnego” mówi Adam Hucz, manager marketingu Invado.
Nowa oferta firmy szczegółowo zaprezentowana została w opublikowanym właśnie katalogu na 2013 rok. “Znajduje się w nim jeszcze więcej propozycji zarówno dla miłośników rozwiązań tradycyjnych, jak i tych bardziej nowoczesnych” podkreśla A. Hucz. “Wszystkie zmiany w naszej ofercie wprowadziliśmy w odpowiedzi na rzeczywiste potrzeby rynku, dlatego jesteśmy spokojni o przyjęcie ich przez klientów. Wierzymy, że będą zadowoleni” dodaje.