Ceramika Paradyż uhonorowana prestiżowym znakiem jakości polskiego designu
27 maja, podczas uroczystej gali w ramach Łódź Design Festival, Ceramika Paradyż została nagrodzona tytułem must have za kolekcję Neve Creative stworzoną we współpracy z renomowaną projektantką wzornictwa przemysłowego Mają Ganszyniec.
Plebiscyt must have wyróżnia najlepsze polskie produkty pochodzące od krajowych projektantów i producentów. Ten nieodpłatnie nadawany znak jest symbolem jakości na najwyższym poziomie estetyki i designu. Jego celem jest upowszechnianie dobrego polskiego wzornictwa, promowanie biznesu oraz rodzimych projektantów. Do tegorocznej edycji zgłoszonych zostało aż 400 produktów, natomiast 80 z nich wyróżniono znakiem jakości must have. Warto podkreślić, że kolekcja nominowana została bezpośrednio przez Radę Ekspertów w składzie: Kamil Białas, Anna Olga Chmielewska, Anna Grużewska, Piotr Maciaszek, Dominika Olszyna-Kniaź, Michał Piernikowski, Hanna Rydlewska, Jan Sikora, Jola Skóra, Małgorzata Szczepańska, Agata Twardoch oraz Zofia Wyganowska.
Ceramika Paradyż, znana z łączenia tradycji z najnowocześniejszym wzornictwem, została doceniona za innowacyjność i kreatywność. Nagrodę odebrała autorka kolekcji Maja Ganszyniec wraz z Maciejem Rychlińskim, Brand Development Director Ceramiki Paradyż.
Nagrodzona linia nie jest jedynym efektem współpracy marki Ceramika Paradyż z Mają Ganszyniec. Duet marki z artystką zaowocował już stworzeniem kolekcji Modernizm, która zdobyła prestiżową nagrodę Bronze A’Design Award w 2020 roku.
– W Neve Creative postanowiliśmy wrócić do kolejnego etapu z naszej historii, wydobywając na powierzchnię naszej świadomości i uwagi dekoracje ceramiczne strukturalne, przestrzenne, zabawę walorami. I to właśnie w tych wątkach staraliśmy się zakorzenić nową kolekcję. – powiedziała Maja Ganszyniec.
Neve Creative redefiniuje sztukę dekoracji, ale też dotyka potrzeby zrównoważonego rozwoju. Jest to również doskonałe narzędzie do personalizacji przestrzeni, aby jak najlepiej pozwolić klientowi wyrazić siebie we własnym wnętrzu. Dzięki temu oraz praktycznie nieograniczonym możliwościom łączenia struktur, formatów, barw i gry światłem, kolekcja została entuzjastycznie przyjęta przez środowisko architektów i projektantów, stając się podstawą realizacji projektu.