Na stronie wnetrzadomow.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Paris-Saint-Lazare

Wiele odsłon bieli i czerni w kreacjach Macieja Zienia

Kolekcje Macieja Zienia dla Grupy Tubądzin wpisują się w trendy ukazujące interakcje mody z designem, tak dobrze widoczne podczas zakończonych właśnie targów Salone de Mobile w Mediolanie. Biel i czerń w jego kolekcjach to odpowiedź na kierunki związane z zaskakującymi połączeniami.

Tubądzin, jako pierwsza w Polsce firma z branży płytek ceramicznych, zaprosiła do współpracy twórców zajmujących się modą, designem czy przewidywaniem trendów. Dlatego też kolekcje Grupy wpisują się w najnowsze i najważniejsze światowe trendy – jest tak też w przypadku kolekcji autorstwa Macieja Zienia.

Wielkoformatowa kolekcja Specchio Carrara stworzona dla Ceramiki Tubądzin odzwierciedla inspiracje artysty europejską tradycją kamieniarską i marmurem karraryjskim. Wyróżnikiem kolekcji jest spektakularny, dwuczęściowy obraz ścienny z grafiką tworzącą lustrzane odbicie.

Gresy dostępne są w czterech rozmiarach, największa płyta ma 120 x 240 cm. Niezwykła mozaika żyłek na białym marmurze tworzy swoisty stempel artysty, a przestrzeń na której się znajduje (ściana, posadzka) staje się dekoracyjna sama w sobie, bez zbędnych dodatków.

Kolekcja zawiera płyty w dwóch wersjach wykończeniowych: polerowanej oraz nowatorskiej wersji satynowej, w której płyty stają się niezwykle „atłasowe” i delikatne w dotyku.

Specchio Carrara, w zestawieniu z inną wielkoformatową kreacją Macieja Zienia – Black Pulpis, powoduje, że ciepła, elegancka jasna przestrzeń może pojawić się w nieoczywistym kontekście głębokiej i mocnej czerni, nadając pomieszczeniu bardzo wyrazistego charakteru. Uwypuklają ją dodatkowo białe, delikatne żyłki w czarnym marmurze, które pozwalają osiągnąć majestatyczny efekt aranżacji wnętrza. Płytki w kolekcji Black Pulpis dostępne są w polerowanym wykończeniu. Ceny płytek zaczynają się od 138,00 zł za m2.

Upodobanie projektanta do czarno-białych zestawień widoczne jest także w jego kolekcjach inspirowanych światowymi metropoliami, dostępnych w mniejszych formatach W kreacji London Piccadilly Maciej Zień bawi się tymi kolorami, ukazując jak przełamać ich elegancki sznyt, nadając przestrzeni bardzo nowoczesny charakter, który można dowolnie kreować, zestawiając ze sobą różne kształty płytek.

Z kolei paryskie inspiracje projektanta znalazły swój biało-czarny wyraz w kolekcji Paris Odeon. Można w niej znaleźć płytki w lubianym przez klientów rozmiarze 30 x 75 cm, dekory i listwy ścienne oraz mozaiki i płytki gresowe. W kreacji tej widać modowe inspiracje projektanta oraz jeszcze inne spojrzenie na możliwości które daje czerń i biel – Paryż to w końcu światowa stolica trendów.

Grupa Tubądzin należy do największych i najlepiej rozpoznawalnych producentów płytek ceramicznych w Polsce. Od 35 lat wyznacza trendy wzornicze, wprowadza nowatorskie produkty i rozwiązania. W Polsce jest pionierem w produkcji płyt wielkoformatowych, sięgających rozmiarem aż 120 x 240 cm. Jej produkty, wytwarzane z najwyższej jakości surowców, znajdują zastosowanie w każdej przestrzeni, nie tylko łazienkowej. Najwyższej jakości płytki, do złudzenia przypominające drewno, marmur czy beton, produkowane w oparciu o najnowocześniejsze światowe technologie są znakiem rozpoznawczym Grupy Tubądzin. W roku 2018 firma sprzedawała swoje produkty do 40 krajów.

Tubądzin zaprasza do współpracy wybitnych twórców designu i kultury (wśród nich m.in.   Maciej Zień, Dorota Koziara, Wojciech Siudmak), organizuje prestiżowe konkursy dla młodych projektantów i architektów – Tubądzin Design Awards oraz angażuje się w działania edukacyjne, społeczne i ekologiczne.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *