Na stronie wnetrzadomow.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

TREND-GLASS-pucharek-TORD_poziom_kompozycja

SZKŁO JEST TRENDY!

Nie ulega wątpliwości, że szkło jest jednym z najpiękniejszych i najbardziej szlachetnych materiałów. Kiedyś gościło w każdym polskim domu w postaci kultowej szklanki do herbaty oraz słynnych kryształów. Ręcznie robione szkło czy bogato zdobione kryształowe lampki do wina uważano za cenne i kruche. Umieszczano je z namaszczeniem w meblościankach i używano tylko na specjalne okazje. Dziś, TREND GLASS demokratyzuje szkło – proponując solidne, masowo dostępne wyroby w duchu minimalizmu. Do tego będące ucieleśnieniem zrównoważonego rozwoju ze względu na proces produkcji z poszanowaniem środowiska naturalnego. Wyroby TREND GLASS są także bezpieczne – nie wytrącają szkodliwych substancji, jak plastik, a tym samym nie wchodzą w reakcję z żywnością. Wszystkie naczynia marki w 100% podlegają recyklingowi. Ich piękno, funkcjonalność, jakość, bezpieczeństwo i dbałość o środowisko naturalne czyni TREND GLASS prawdziwym przyjacielem domu i jego domowników.

TREND-GLASS-szklanka-ALVA_kompozycja

ŚWIAT CENI POLSKIE SZKŁO

Historia polskiego szkła jest tak samo fascynująca jak i wyboista. Najstarsze, pochodzące z przełomu X i XI wieku polskie naczynia szklane zostały odnalezione na wyspie Wolin. Zaś za najstarszy warsztat szklarski uznaje się ten powstały między XII a XIII wiekiem w Kruszwicy. Miano pierwszej huty szkła przypada hucie zlokalizowanej prawdopodobnie w Poznaniu. W XIII wieku mogliśmy się poszczycić aż stoma dużymi hutami szkła. Jednak to w czasach PRLu, polskie szkło święciło prawdziwie trumfy. Jego flagowym produktem był słynny kryształ. Byliśmy także nagradzani za najlepsze szklane wzornictwo. Przyczynił się do tego, między innymi, Wydział Szkła stworzony przez Stanisława Dawskiego na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych. W okresie przełomu ustrojowego wiele hut sprywatyzowano, wiele upadło. Na szczęście nie wszystkie, a powstające dziś w Polsce szkło broni się na świecie jakością, jest doceniane i poszukiwane.

TREND GLASS: TWORZYMY WIĘCEJ NIŻ SZKŁO

Podsumowując: szkło wraca do łask, ale współczesny klient chce czegoś więcej. Poszukuje wyrobów funkcjonalnych, nadążających za światowymi trendami, inspirującymi do samodzielnej aranżacji i stylizacji. Na te potrzeby TREND GLASS odpowiada bardzo trafnie – oddając w ręce konsumentów produkty proste, funkcjonalne, jasno komunikujące swoje przeznaczenie: szklanki, talerze, miseczki, dzbanki, karafki, pucharki do deserów oraz produkty dekoracyjne, takie jak wazony i świeczniki na tealighty.

Nawiązując do idei „Simplicity”, TREND GLASS przekazuje konsumentom jeszcze inną ważną wiadomość: „Delektujcie się codziennością i celebrujcie chwile spędzane w przytulnej atmosferze z rodziną i przyjaciółmi.” W dzisiejszych czasach, szczególnie po spustoszeniach jakie wywołała w naszym świecie i relacjach międzyludzkich pandemia COVID – 19 są to wartości bezcenne – już od początku istnienia marki głęboko wpisane w jej DNA. Obecnie, kiedy reżim sanitarny został poluzowany, nie ma nic przyjemniejszego, niż spotkania z rodziną i przyjaciółmi i nadrobienie straconego czasu. Świetnie do tego nadają się kameralne spotkania w domu, ogrodzie, na balkonie, czy w parku na trawie. Dla ich uczczenia TREND GLASS nadaje się idealnie. Szklaneczkami wzniesiemy toast, ciasto podamy na talerzyku, a atmosferę podbijemy tealightami umieszczonymi w pięknych minimalistycznych świecznikach. Reasumując wyroby marki sprawdzą się w każdych warunkach nie tylko ze względu na ich urodę, ale także na fakt , iż szkło TREND GLASS jest trwałe i wytrzymałe. Bez obaw, może nam ono towarzyszyć w każdym miejscu!

TREND-GLASS-szklanki_ALVA _srednie_opakowanie

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *