Na stronie wnetrzadomow.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Wybieramy kostki do WC

Ubikacja to miejsce, w którym zachowanie higienicznej czystości jest szczególnie ważne. Musimy zadbać o przyjemny, świeży zapach oraz krystaliczny efekt wizualny, pamiętając też o konieczności usunięcia uciążliwych zabrudzeń oraz osadów będących siedliskami chorobotwórczych bakterii.

fot_ubikacjaCzy wiesz, że w łazience czai się blisko 190 gatunków bakterii, które rozprzestrzeniają się za każdym razem, gdy spłukujesz wodę w brudnej toalecie? To tzw. chmura bakteryjna, w której znajdziemy szereg niebezpiecznych dla zdrowia mikroorganizmów, m.in.: pałeczki salmonelli, shigelli i e-coli. Musisz wiedzieć, że bezpośrednia styczność z tymi grupami bakterii może prowadzić do ostrych biegunek, wymiotów, a nawet zatruć pokarmowych.
Skuteczne sprzątanie ubikacji to trudne i mało wdzięczne zajęcie. Warto więc postawić na środki, które ułatwią tę czynność oraz pozwolą utrzymać czystą toaletę na dłużej. Taką rolę pełnią na przykład kostki do WC, które odświeżają i dezynfekują muszlę przy każdym spłukaniu wodą. Skutecznie usuwają też gromadzące się osady kamienne będące siedliskami łatwo rozprzestrzeniających się bakterii.

Co na rynku?

fot_kostkaWarto zwrócić uwagę na nowość, która pojawiła się ramach marki Brait. Kostka toaletowa Brait Hygiene&Fresh została oparta na unikalnej, dwufazowej recepturze, dzięki której środek skutecznie czyści toaletę oraz usuwa wszelkie zabrudzenia. Dodatkowo zastosowane formuły zapobiegają gromadzeniu się kamienia i osadów oraz eliminują nieprzyjemne zapachy. To, czym nowa kostka Brait wyróżnia się na rynku to, obok innowacyjnego składu, oryginalny kształt, który zapewnia stopniowe uwalnianie świeżych kompozycji zapachowych oraz jeszcze skuteczniejsze działanie dezynfekujące samej kostki.
Kostka toaletowa Brait Hygiene&Fresh dostępna jest w trzech wariantach – Flowers, Pine i Oceanic. Koszt to ok. 3,49 zł.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *