GIA 2011/2012 dla home&you

Marka home&you zdobyła międzynarodową nagrodę Global Innovation Award (GIA) 2011/2012, przyznawaną najbardziej innowacyjnym koncepcjom sklepów z branży wyposażenia wnętrz. W finale konkursu organizowanego przez International Housewares Association (IHA) walczył firmy z 25 krajów. Home&you to druga marka z Polski, której udało się zdobyć tytuł GIA.

Global Innovation Award (GIA) 2011/2012 – najważniejsza, międzynarodowa nagroda dla sklepów z branży wyposażenia wnętrz – została przyznana polskiej sieci sklepów home&you. To drugi taki przypadek w historii konkursu. Każdego roku nagroda przyznawana jest firmom, których idee i koncepcje rozwoju okazują się najbardziej innowacyjne, a proponowane rozwiązania stają się branżowymi trendami. Organizator konkursu – International Housewares Association (IHA) – docenił m.in. bogactwo i atrakcyjność oferty home&you, przyjazny wygląd placówek, wysoki poziom obsługi, a także różnorodność oraz innowacyjność w zakresie prowadzonych działań marketingowych: Global Innovation Award to dla nas na pewno wielki powód do dumy i radości. Przede wszystkim jest to jednak dowód uznania dla wszystkich osób zaangażowanych w rozwijanie marki home&you. Mimo to nie zamierzamy osiadać na laurach i chociaż teraz poprzeczka znajduje się naprawdę wysoko, nadal będziemy zaskakiwać klientów oraz branżę oryginalnymi, bardzo innowacyjnymi rozwiązaniami. Niektóre z nich zaprezentujemy już w tym roku – mówi Marek Małyszko, brand manager home&you. Marka należąca LPP TEX SA posiada obecnie sieć ponad 60 sklepów w Polsce, Rosji, Czechach i Estonii.

Uroczyste wręczanie nagród GIA miało miejsce w Chicago podczas wystawy The International Home + Housewares Show. Poza home&you jury doceniło także firmy Morandin Regali z Włoch, De Bijenkorf z Holandii, NK Glas, Porslin & Kök ze Szwecji oraz Sur La Table z USA.

Global Innovation Award to najbardziej prestiżowa nagroda, o jakiej może marzyć dziś firma z branży wnętrzarskiej. Tytuł – przyznawany od 2000 roku przez International Housewares Association – świadczy o wielkiej pracy i pasji włożonej w rozwijanie marki. Firmy, pragnące wziąć udział w konkursie, najpierw muszą wygrać eliminacje krajowe (w Polsce organizuje je wydawca magazynu „Ambiente” Promedia ). Dopiero wówczas mogą zmierzyć się w finale, w którym uczestniczą marki z 25 krajów. Pretendenci do nagrody GIA poddawani są bardzo surowej ocenie – jury analizuje zarówno misję i ideę sklepów, ich design, ofertę czy szeroko rozumianą innowacyjność, jak i poziom obsługi, metody szkolenia pracowników, a także prowadzone działania promocyjne. Na tej podstawie IHA każdego roku wybiera pięć marek, którym przyznaje tytuł Global Innovation Award.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *