Laur Konsumenta dla Devo – odkrycie roku!

Marka Devo została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta/Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2023. To jedno z najważniejszych wyróżnień konsumenckich w kraju.

Laur Konsumenta/Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego zadaniem jest wyłonienie najpopularniejszych wśród klientów produktów, marek i usług w różnych kategoriach. Przyznawany jest markom od 17 lat w wyniku przeprowadzanego wśród konsumentów plebiscytu popularności produktów oraz usług. Pozwala wyłonić produkty i usługi cieszące się największym zaufaniem odbiorców. To jednoznaczna odpowiedź dla producentów, czy ich oferta spotyka się z zaufaniem i przychylnością odbiorców. Natomiast dla klienta ostatecznego Laur Konsumenta/Klienta stanowi swego rodzaju zbiorową rekomendację, co pozwala mu podejmować lepsze decyzje zakupowe, sięgając po sprawdzoną jakość.

W ramach plebiscytu Organizator przyznaje również wyróżnienie w kategorii Odkrycie Roku, które powstało z myślą o produktach i usługach innowacyjnych, funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów. Wyróżnienie w tej kategorii przyznawane jest także produktom i usługom, które przeszły lifting marketingowy lub po raz pierwszy zostały wskazane przez konsumentów. O jego przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia innowacyjny charakter produktu lub usługi, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności.

W tym roku wyróżnienie Odkrycie Roku otrzymała marka Devo, co świadczy o wzroście rozpoznawalności marki i zaufaniu jakim została obdarzona przez Konsumentów.

Marka Devo istnieje na rynku już od ponad 30 lat. Cały czas staramy się rozwijać i wprowadzać innowacje, które podnoszą jakość naszych mebli. Stąd nasza współpraca ze znanymi projektantami jak Grynasz Studio czy Krzysztof Chrościelewski z ASP, której owocem są oryginalne i funkcjonalne kolekcje mebli łazienkowych. Powstałe w wyniku tej kooperacji kolekcje zostały nagrodzone najwyższymi nagrodami świata designu jak Red Dot, Dobry Wzór czy Must Have. Otrzymane wyróżnienie Laur Konsumenta/Klienta ma dla nas wyjątkową wartość, bo zostało nadane przez Konsumentów. To dla Nich tworzymy nasze kolekcje i to, że są one tak pozytywnie odbierane cieszy nas ogromnie! To dla nas informacja, że podążamy w odpowiednim kierunku. Dziękujemy! – mówią Wojciech Karwacki i Mariusz Chrostowski z Devo.

Dodatkowe informacje: www.devo.pl  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *