Nowe oblicze marki Dulux

Nawet najmniejsze zmiany w otoczeniu mogą mieć pozytywny wpływ na nasze nastawienie, nastrój oraz relacje z innymi. Dulux nawołuje do dodawania koloru do życia. Inspirując do zmian pragnie stać się ich prekursorem, w związku z tym rok 2012 jest dla marki czasem ogromnych przeobrażeń.

Nowe logo

Nowa identyfikacja wizualna ma jeszcze silniej nawiązywać do misji marki. Do nazwy Dulux dołączyła ludzka postać, rozwijająca kolorową wstęgę. Taka kompozycja jest odzwierciedleniem filozofii marki – dodawania koloru do życia ludzi. Funkcją barwnego ozdobnika w logo jest pokazanie siły kolorów, zaś sylwetka, która rozpościera wstęgę, symbolizuje nadchodzące zmiany.

Bogatsza oferta produktowa

Zmiany zachodzące w ofercie produktowej marki objęły nie tylko zwiększenie liczby dostępnych kolorów oraz wprowadzenie nowych produktów. Udoskonaleniu uległy receptury farb, które od lat cieszą się uznaniem konsumentów. Nowe formulacje przekładają się na lepszą funkcjonalność produktów, gwarantując doskonałe parametry kryjące, przy zachowaniu trwałości koloru oraz odporności na zmywanie. Oferta marki Dulux zbudowana została w sposób ułatwiający odnalezienie właściwego produktu w punkcie sprzedaży i na półce sklepowej. Nowa, rozszerzona paleta kolorystyczna pomaga jeszcze skuteczniej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, przy zachowaniu najwyższej jakości produktów.

Innowacyjne narzędzia doboru kolorów dostępne na stronie www.dulux.pl

Coraz częściej inspiracje do ubarwienia naszej rzeczywistości czerpiemy z naszego otoczenia. Wyjątkowy kolor kwiatu, nadzwyczajny odcień nieba – teraz można uchwycić je za pomocą unikatowej aplikacji Dulux Colur Owner. Przeniesienie inspirujących barw do wnętrz, którymi się otaczamy, nigdy nie było prostsze. By sprawdzić, jakie kolory pasują do wnętrza naszych mieszkań wystarczy zainstalować aplikację Dulux Mouse Painter. By przekonać się jak komponować się będą ze sobą kolory poszczególnych elementów wystroju wnętrz (np. kanapy lub fotela z kolorem ścian) należy zainstalować aplikację Dulux Colour Click. Karta Kolorów Dulux także uległa znacznym przeobrażeniom. W nowej formie jest ona zaproszeniem w niezwykłą podróż do kolorowych krain, z których czerpano inspirację do stworzenia nowych Kolorów Świata.

Marka pragnie nie tylko szukać natchnienia w różnych zakątkach naszego globu, wyraża także swoją troskę o otaczające nas środowisko naturalne. W związku z tym nowe produkty Dulux są bardziej ekologiczne: opakowania oraz karta kolorów wyprodukowane zostały z materiałów odnawialnych, przy produkcji farb Kolory Świata znacznie zredukowano emisję CO2, wprowadzona została także nowość produktowa o obniżonej emisji LZO. Wszystko po to, by świat dostarczał niewyczerpanych źródeł inspiracji i służył nie tylko nam dzisiaj, lecz również kolejnym pokoleniom. Przeobrażenia marki Dulux mają za zadanie sprawić, by dodawanie kolorów do życia było jeszcze prostsze oraz bardziej przyjazne dla wszystkich pragnących przemian dzisiaj i w przyszłości.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *