Na stronie wnetrzadomow.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

social1-a

Poznaj nowe strategie, zainspiruj się pomysłowymi kampaniami, odkryj jak budować wizerunek Twojej marki!

2. Forum Home & Garden Products Marketing odbędzie sie 13-14 listopada w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Spotkanie dedykowane jest osobom odpowiedzialnym za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz prowadzenie wielokanałowej komunikacji w branży H&G. Celem wydarzenia jest poznanie wiodących trendów, wymiana wiedzy i doświadczeń oraz stworzenie przestrzeni do merytorycznej dyskusji.

Nasi eksperci zaprezentują sprawdzone sposoby na zwiększanie sprzedaży w modelu B2B i B2C za pomocą nowoczesnych technologii oraz platform komunikacyjnych. Pokażemy jak budować zaangażowanie i lojalność klientów poprzez dostarczenie unikatowego user-experience oraz jak wykorzystać dostępne narzędzia i rozwiązania omnichannel do stworzenia spójnej strategii komunikacji. Nie zabraknie tematów związanych z analiza klienta branży Home & Garden oraz współpraca miedzy działowa na linii sprzedaż-marketing.

Wśród omawianych tematów m.in.:

* Zachowania i oczekiwania konsumentów na rynku mebli i artykułów wyposażenia wnętrz
* DYSKUSJA PANELOWA: Co myśli o Tobie Twój klient – największe wyzwania i szanse branży home&garden – oczami konsumentów
* Jak skutecznie wykorzystywać product placement w działaniach komunikacyjnych?
* Jak osiągnąć przewagę konkurencyjna poprzez budowę trwałych relacji z partnerami B2B?
* Punkt widzenia zależy od… pokolenia! Wizerunek atrakcyjnej marki w oczach rożnych generacji – dobór treści, czasu i kanału komunikacji
* Czy tradycyjne sklepy wygina jak dinozaury? O utrzymaniu przewagi sklepu stacjonarnego w czasach wszechobecnych kanałów sprzedaży online
* Sprzedaż za pomocą dobrego contentu, czyli jak tworzenie wartościowych, atrakcyjnych i użytecznych treści pomaga w sprzedaży
* Od Edisona do Muska – geneza SmartHome. Jak skutecznie promować nowoczesne rozwiązania, trafiać do klienta i budować trwale relacje
* Budowanie zaangażowania odbiorców i generowanie leadów w kampaniach omnichannel

Szczegóły wydarzenia: http://l.bbm.pl/1p

Tagi:
Poprzedni

Udany debiut marki Ø NAS na targach Warsaw Home

Następny

Rozwiązania Skylux® jesienią na taras

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *