Na stronie wnetrzadomow.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Tikkurila uhonorowana w plebiscycie Laur Konsumenta

Nagroda w kategorii „Farby i tynki dekoracyjne”

Be Special Decor Laur 2012 W IX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta, po raz kolejny uhonorowano markę Tikkurila. Podobnie jak w roku ubiegłym, produkty Tikkurila zdobyły pierwsze miejsce w kategorii „farby i tynki dekoracyjne” i Złoty Laur Konsumenta 2012.

MEDAL Laur Konsumenta zloty 2012 Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt, w którym konsumenci wybierają najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii. Respondenci proszeni są o wskazanie marki, którą uważają za najlepszą i którą chętnie poleciliby innym osobom. W kategorii „farby i tynki dekoracyjne” badanie prowadzone było za pośrednictwem strony internetowej projektu oraz drogą telefoniczną. W tej kategorii zwyciężyła marka Tikkurila, otrzymując 39% głosów.

Szczególną radością jest dla nas fakt, iż to już kolejne uhonorowanie marki Tikkurila – mówi Karina Zawadzka, Brand Manager marki Tikkurila. – Jest ono dla nas cennym dowodem stałego zaufania, jakim cieszą się wśród klientów nasze produkty dekoracyjne oraz potwierdzeniem ich nieodmiennie wysokiej jakości. Cieszymy się, że konsumenci doceniają bogactwo możliwości dekoracyjnych, jakie oferują produkty Tikkurila Be Special Decor.

Linię Tikkurila Be Special Decor tworzy 7 produktów:

• Be Special Decor Salt&Pepper – matowa farba akrylowa, dająca transparentną i lekką powłokę, z efektem rozsypanych ziaren soli i pieprzu.

• Be Special Decor Marmo – akrylowa farba strukturalna, tworząca efekt marmuru.

• Be Special Decor Sand – akrylowa farba strukturalna, która pozwala stworzyć na ścianach efekt delikatnych kryształków piasku.

• Be Special Decor Retro – akrylowy tynk dekoracyjny, dający wyraziste żłobienia.

• Be Special Decor Lasyr – transparentna bejca akrylowa, zapewniająca przenikanie się odcieni i załamywanie światła.

• Be Special Decor Silver oraz Be Special Decor Gold – bejce akrylowe, tworzące atrakcyjne powierzchnie o efektownej głębi, w kolorze srebrnym lub złotym.

Otrzymane przez markę Tikkurila wyróżnienie jest kolejnym dowodem jej wiodącej pozycji na rynku. W edycji plebiscytu, w której konsumenci wybierali między innymi najpopularniejsze produkty w kategorii „farby”, Tikkurila zdobyła Srebrny Laur Konsumenta 2012, a także Laur Konsumenta – Grand Prix 2012.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *