Na stronie wnetrzadomow.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

KRISHOME PREZENTUJE NOWĄ ODSŁONĘ KAMPANII GWARANCJA SPOKOJU 2021 Z AMBASADOREM ŁUKASZEM PISZCZKIEM

Ruszyła ogólnopolska kampania digitalowa produktów KRISPOL i konceptu KRISHOME – kompletu stolarki dla domu. W specjalnie stworzonym materiale wideo pojawia się ambasador – Łukasz Piszczek, który od EURO 2016 towarzyszy działaniom wizerunkowym spółki.

Celem kampanii jest wyeksponowanie, wartości, jaką jest dom, stanowiący swoistą gwarancję spokoju i ostoję. To w jego zaciszu spędziliśmy sporo czasu podczas pandemii, to tu znajdujemy ukojenie po długim dniu pracy, to go tworzą najbliższe nam osoby. To również jedna z najważniejszych inwestycji w życiu, warto więc, jak komunikuje marka, zadbać podczas budowy o stolarkę wysokiej jakości.

Marka nawiązała do baśniowej fabuły, w myśl której brama, drzwi, okna i rolety zostają upersonifikowane i ochraniają mieszkańców przed nocnymi marami i strachami, prezentując w ten sposób główne zalety produktów KRISPOL – bezpieczeństwo, funkcjonalność, energooszczędność. W rolę tytułowego bohatera, wracającego po długim dniu do domu, wcielił się Łukasz Piszczek, światowej klasy piłkarz, niegdyś reprezentant drużyny narodowej, dziś doświadczony zawodnik Borusii Dortmund. To tu czeka na niego gwarancja spokoju, czyli rodzina, która czuje się w domu bezpiecznie nawet, podczas nieobecności głowy rodziny.

Kolekcja oklein KRISPOL 2021

krispol

Marka KRISPOL zaprezentowała absolutnie innowacyjne i matowe wzory oklein. Wśród propozycji na 2021 rok jest ciemniejsza odmiana popularnego dekoru Woodec Dąb Turner, tym razem w odcieniu Toffee, który stanowi idealne odzwierciedlenie ciepłego, ciemnego odcienia drewna. Inwestorzy, wybierający nowoczesne projekty domów, na pewno zwrócą uwagę na Dąb czarny palony, który wyróżnia się matową strukturą i szlachetnością, a dodatkowo cechuje się wysoką odpornością na zarysowania. Absolutnym hitem kolekcji jest Espresso Ash 3D, haptyczna okleina z głębokim, wyczuwalnym pod palcami rysunkiem drewna, dostępna wyłącznie dla klientów KRISPOL.

Nowe modele drzwi SOLANO od KRISPOL

krispol

Wyjątkowo wytrzymały i ciepły system profili aluminiowych, solidne, a zarazem niezwykle stylowe wypełnienia oraz szeroka gama kolorystyczna – wszystko to sprawia, że drzwi SOLANO odpowiadają na potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Marka KRISPOL dodała do oferty aż cztery nowe modele drzwi. Nowa kolekcja jest już dostępna w sieci Salonów KRISHOME, a także pozostałych punktach sprzedaży.

Sieć Salonów KRISHOME nagrodzona Złotym Laurem Klienta

krispol

Marka KRISHOME kolejny rok z rzędu została nagrodzona prestiżową nagrodą branżową – Złotym Laurem Klienta. Tytuł jest przyznawany najbardziej innowacyjnym salonom w branży. Podążając za rosnącym trendem digitalizacji procesu sprzedaży – sieć umożliwiła inwestorom budującym dom zakup stolarki otworowej zdalnie.

Szczelny montaż okien w Sieci Salonów KRISHOME

krispol

W ramach strategicznej współpracy – w sieci Salonów KRISHOME inwestorzy mogą zdecydować się na szczelny montaż okien z wykorzystaniem taśm paroprzepuszczalnych renomowanego producenta – marki SOUDAL.

Więcej informacji o szczelnym montażu okien można znaleźć na stronie producenta, a także na kanale Youtube marki.

www.krispol.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *