Marka Laveo z własnym showroomem w zabytkowym miejscu

Tworząc projekt aranżacji wnętrza często mamy problem z doborem dodatków. Zastanawiamy się czy wybrane przez nas produkty wpiszą się w naszą przestrzeń, a także czy będą odpowiednio funkcjonalne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, marka Laveo otworzyła pierwszy własny showroom pełen inspiracji oraz nowoczesnego designu. Każdy odwiedzający to miejsce będzie mógł przetestować wszystkie produkty oraz na własne oczy zobaczyć, jak prezentują się one w gotowych aranżacjach.

Możliwość wypróbowania, przetestowania produktu, doświadczania go, a co za tym idzie wyrobienia sobie na jego temat własnej opinii to obecnie bardzo silny trend. Właśnie on zainspirował markę Laveo do stworzenia własnego showroomu, w którym prezentowana jest szeroka oferta armatury łazienkowej i kuchennej. Miejsce to powstało w Łodzi, w centrali firmy i od marca otwarte jest dla wszystkich, którzy chcą na żywo zapoznać się z ofertą Laveo – w szczególności dla klientów, partnerów biznesowych czy też mediów. W showroomie można skorzystać z wi-fi czy ekranu TV, dlatego przestrzeń ta jest idealna dla architektów, projektantów i designerów, którzy mogą spotkać się w niej ze swoimi klientami, aby omówić proponowane projekty wnętrz i obejrzeć nowinki produktowe marki.

Showroom w klimatycznym miejscu

Warto wspomnieć, że siedziba marki Laveo mieści się w stylowej, zabytkowej kamienicy przy ul. Kościuszki 1, zbudowanej w 1895 roku, której inwestorami byli Jakub Lande i Mendel Pinkus, a architektem Dawid Lande. Ten okazały, pięknie położony budynek, w którym w latach świetności mieszkało wielu artystów – m.in. łódzcy aktorzy i malarze – zachwyca po dziś dzień. Obecnie mieszczą się w nim liczne kancelarie, bank, a na jednym z pięter znajduje się siedziba marki Laveo.

– Przestrzeń utrzymana w odcieniach szarości i bieli, uzupełniona została zielonymi akcentami roślinnymi. O jej aranżację zadbała architekt Joanna Sokołowska z pracowni architektonicznej JNK Studio. Showroom utrzymany jest w stylu minimalistycznym, zachowano w nim jednak oryginalne, zabytkowe elementy, jak np. stiuki czy okazałe, drewniane drzwi. W centralnym punkcie znajduje się część wypoczynkowa. Goście odwiedzający showroom mogą usiąść wygodnie, napić się kawy, zapoznać się z ofertą i podjąć decyzję co do wyboru produktów – mówi Anna Kowalska – Kierownik Działu Marketingu Laveo.

Na ścianach, poza zieloną, „żywą” instalacją z mchu, można znaleźć ponadto ekspozycje najnowszych modeli baterii kuchennych i łazienkowych, a także rozwiązań prysznicowych. Z kolei pod oknami umieszczone zostały ekspozytory ze zlewozmywakami granitowymi i stalowymi – będącymi nowością w ofercie Laveo.

Jak widać tendencja na umożliwienie klientowi bezpośredniego kontaktu z produktem, powoduje, że również marki oferujące elementy wyposażenia łazienek i kuchni coraz częściej oferują taką możliwość. Ekspozycje pozwalają ocenić produkt, dotknąć go, a celem doradców jest przekazanie wszelkich informacji na jego temat. Tak właśnie jest w nowym showroomie marki Laveo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *