GROHE SPA powraca na Milan Design Week z nową, imponującą instalacją

• Marka GROHE zaprezentuje wybrane produkty ze swojej oferty premium sygnowanej subbrandem GROHE SPA podczas światowego święta designu, które odbędzie się w kwietniu 16-21
• Enklawa dobrego samopoczucia w samym sercu Mediolanu – marka GROHE stworzy multisensoryczne doświadczenie w przestrzeniach o nazwie “Aquatectures”, które łącząc naturę z architekturą, będą odzwierciedlać koncepcję GROHE SPA “Salus per aquam” (łac. “Zdrowie dzięki wodzie”)
• Instalacja artystyczna w prestiżowej lokalizacji Palazzo Reale jest formą oddania hołdu historii dawnego pałacu królewskiego z jego pięknym dziedzińcem

Warszawa, marzec 2024 – Instalacja artystyczna GROHE SPA zaprezentowana podczas Milan Design Week 2023 otrzymała prestiżową statuetkę Red Dot w kategorii “Best of the Best” oraz przyciągnęła do muzeum Pinacoteca di Brera ponad 30 000 odwiedzających. Po sukcesie z ubiegłego roku, marka GROHE, globalny producent kompletnych rozwiązań do łazienki i kuchni, powraca z nową, imponującą wystawą w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Mediolanie: Palazzo Reale. Dawny pałac królewski położony w pobliżu Duomo jest dzisiaj kulturalnym centrum Mediolanu oraz domem dla międzynarodowych wystaw sztuki. To idealna sceneria do celebrowania żywiołu wody dzięki nowościom sygnowanym subbrandem GROHE Spa.

GROHE z nową instalacją na Milan Design Week 2024

“Z duma ogłaszamy naszą obecność na Milan Design Week w tym roku. Jest to doskonała okazja oraz miejsce do spotkań z architektami i projektantami wnętrz. To tutaj możemy się wzajemnie inspirować. Nasz cel ponownie wykracza poza ramy tradycyjnej prezentacji produktów. Chcemy kultywować nową tradycję tworzenia holistycznego doświadczenia dla zwiedzających, podkreślając istotę subbrandu GROHE SPA. Kryje się ona w przekonaniu, że woda jest źródłem życiowej energii”, stwierdza Karl Lennon, Leader GROHE SPA, LIXIL EMENA.

W dniach 16-21 kwietnia dziedziniec dawnego pałacu królewskiego Palazzo Reale przejdzie metamorfozę i zamieni się w przestrzeń wystawienniczą, zaprojektowaną przez wewnętrzny zespół projektowy LIXIL Global Design oraz Brand Identity team. Instalacja będzie formą hołdu dla historii budynku, przywołaniem jego przeszłości oraz spleceniem jej ze współczesną koncepcją GROHE SPA “Salus per aquam” (łac. „Zdrowie dzięki wodzie”).

“Zainspirowani dawnym ogrodem na dziedzińcu Palazzo Reale oraz zgodnie z tematem przewodnim targów Fuorisalone „Materia Natura”1, chcemy połączyć naturę i architekturę, aby stworzyć multisensoryczną instalację, której sercem będzie woda. Odwiedzający zostaną przeprowadzeni przez nasz innowacyjny koncept przestrzeni “Aquatecture”, gdzie odkryją istotę marki oraz poznają starannie wyselekcjonowane rozwiązania łazienkowe. Naszym celem jest podkreślenie znaczenia wody w architekturze oraz korzyści dla ciała i umysłu płynących z tego niezwykłego związku. Każdy element koncepcji “Aquatecture” reprezentuje jedną z czterech kategorii, które odzwierciedlają ideę GROHE SPA – od najbardziej ekskluzywnych i dostosowanych do indywidualnych potrzeb rozwiązań, wykorzystujących technologię druku 3D, do tworzenia niestandardowych projektów dzięki niebanalnym współpracom dotyczącym materiałów wykonania, które stanowią wyznacznik trendów w kolorystyce, materiałach i wykończeniach”, wyjaśnia Patrick Speck, Leader, LIXIL Global Design EMENA.

Wyjątkowa prezentacja portfolio GROHE SPA

Architekci, projektanci wnętrz oraz wszyscy zainteresowani będą mogli odwiedzić instalację GROHE oraz zobaczyć po raz pierwszy nowości produktowe z portfolio GROHE SPA w Palazzo Reale w dniach 16-21 kwietnia 2024.

15 kwietnia instalacja będzie otwarta dla mediów w godzinach 12:00-18:00 CET.

Instalacja będzie dostępna dla zwiedzających:
16 i 17 kwietnia 10:30-19:30 CET
18 kwietnia 10:30-17:00 CET
19 i 20 kwietnia from 10:30-22:00 CET
21 kwietnia 10:30-18:00pm CET

Odwiedź stronę GROHE SPA i dowiedz się więcej o Milan Design Week 2024.
Więcej informacji oraz zdjęcia znajdziesz pod linkiem.
Obserwuj nas w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn oraz YouTube.

 

Współpraca reklamowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *